Chat here,darling.

Saturday, January 25, 2014

Pengumuman untuk peserta-peserta "Segmen Bloglist dan blogwalking by Miss Fairytale"



Assalamualaikum dan selamat malam semua. Terima saya ucapkan kepada peserta-peserta yang sudi join segmen Miss Fairytale. Actually, saya seronok juga berbual dengan kauorang walaupun sekejap-sekejap. Hihi. Sambil berbual sambil skodeng blog kauorang. Silent reader katanya.

Ingatkan kita nak guna random.org tu kononnya nak pilih bloglist untuk ditampal di sidebar miss. Tapi,miss sayang dekat kauorang. Jadi miss letak semuanya di sidebar miss. Hah, baru adil gitu ;D

See? Semua ada :3 Hihi. Semua bloglist miss ni, semua comel-comel. Bloglist ni, miss biarkan sampai 31 December. Sebab time tu, SPM pun dah habis. Er, rasanya busy dengan benda lain. Hah, so miss nak ucapkan , salam ukhwah kepada bloglist miss dan semua bloggers di luar sana. *cewah, ayat macam diva*



Hehe. Masanya sudahpun tiba :3 jengjeng. So, yang menang tu, tahniah ye. ^^ Sila semak. 

Tarikh tuntut hadiah:
4 Febuari 2014
(In Shaa Allah)

Boleh cek nombor kauorang  di Senarai Peserta yang comel

- Top up RM 10 
(seorang pemenang)



-Top up RM 5
(seorang pemenang)



-Top up RM 3
(seorang pemenang)


Tarikh tuntut hadiah:
31 Januari 2014 / sekarang pun boleh :3
(In Shaa Allah)
Kepada pemenang header, cbox dan simple template blog , boleh rujuk di sini Hadiahnya di sini
Header (seorang pemenang ):

Simple template blog (HTML) :

 Cbox
(seorang pemenang)

Hah, cer comment sikit :P Hihi. Tahniah ye kepada pemenang-pemenang yang comel ^^
Kepada yang kurang bernasib baik. Janganlah dikau bersedih. Mungkin bukan nasib awak kan :D Kauorang nak hadiah juga ke? Saya nak bagi ni.
Hihi, hadiahnya Header , Cbox, Simple Template (HTML)
Tiga tu aje yang ada ;)



17 comments:

AP Hours said...

HEHE.. 1st time join segmen.. langkah kanan pulak.. Thnx.. :)

Unknown said...

Alhamdulillah, menang! Hehe. Dapat header lagi. Yeay! Hahahaha. Macam tukar baju. Hahahaha. Mekasih miss! First time join. Alhamdulillah menang.

syirah aisyah said...

Alhamdulillah . 3rd. Hehe. Thanks miss fairytale :*

fragmenbiru said...

tahniah...abak follow sni

Unknown said...

thniah kpd para p'mng.rsa rugi ja xjoin.hehehehehe

Unknown said...

congratz everyone! ^^

CD said...

*clap2* tahniah kepada pemenang :)

Unknown said...

Saya sedang mencari sponsor topup. Boleh tolong saya? :)
http://anemsmartlittlegirl.blogspot.com/

Unknown said...

Saya sedang mencari sponsor topup. Boleh tolong saya? :)
http://anemsmartlittlegirl.blogspot.com/

Unknown said...

Saya sedang mencari sponsor topup. Boleh tolong saya? :)
http://anemsmartlittlegirl.blogspot.com/

Unknown said...

Hantar detail dekat serta syarat dekat FB saya ye. TQ. :)

Unknown said...

tahniah y menang =)

Unknown said...

tahniah y menang =)

Unknown said...

tahniah y menang =)

Unknown said...

Tahniah y menang

Arif said...

Thanks miss ! Tersenarai jugak dalam bloglist .. Bangge pun ada ! Hehe

Unknown said...

tahniah kepada semua pemenang..thanks cutie letak blog akk kat sidebar..terharu.. :)