Chat here,darling.

Tuesday, December 31, 2013

Tune Talk ( Tone Excel )


I'm a shadow | via Tumblr
Dah singgah, comment atau shout box !

Hello semua. Oyasuminasai :) Ogenki desu ka ? Watashi wa genki desu. Hari ini, saya nak promote tentang tone excel atau dikenali sebagai tune talk. Ada sesiapa berminat untuk join tone excel ? Saya sebenarnya sedang mencuba berniaga online. Well, this is my first time berniaga. So, janganlah terkejut. Jika tak faham, cepat-cepat ask.fm saya. Jangan risau, saya boleh terangkan dengan lebih detail.

Sejujurnya. saya masih lagi baru dalam tone excel. So, apa kebaikan tentang tone excel ni ?
- Jika kauorang bekerja/belajar/duduk rumah saja, kauorang akan dapat income bulan-bulan. Asalkan kauorang rajin cari orang. Cari 400 ratus orang atau lebih dalam masa dua tahun. (Sebenarnya lebih pun boleh.) Kalau kauorang dapat cari, maka makin banyaklah income kauorang.



Eh, boleh ke? Macam mana?

Let's me explain.

Walaupun kauorang duduk rumah, tanpa berbuat apa. Automatik duit kauorang masuk. Tapi,macam mana duit tu datang. Ahhhhhh, baik saya cerita dari mula. Boleh pening kepala otak kauorang jika membaca.

Bismillahirrahmannirrahim.

Soalan saya :
- Apa kelebihan kauorang guna maxis,digi dan sebagainya?
- Adakah kauorang dapat point pada setiap bulan dan melancong pada awal/pertengahan/akhir bulan?
- Ada dapat insurans tak?

Apa jawapan kauorang?
Jawapan saya , tak ada langsung.Actually, saya pengguna maxis (student) punya sim card. Dia langsung tak bagi saya apa-apa benefit selain free calls pada hari jadi. Hari jadi aje bukannya dapat duit pun.

oh heckie | via Tumblr

Next , jom saya cerita tentang kebaikan dia pula. Setiap kali kawan-kawan kauorang beli topup 'tune talk' kauorang dapat komisyen senang-senang aje tau. Hah, mana nak dapat? Maxis pun tak bagi xD 

Macam mana nak join ?
Senang saja, pastikan duit ada ye. Muehehehe. Untuk beli sim card tune talk dan join bisnes ni, harga dia RM 80 ringgit.

Mesti kauorang cakap, mak aih. Mahal gila. 

  Bawa bertendang semua. Bagilah miss fairytale terangkan dulu. Gopoh betul. RM 30 untuk insurans kemalangan. Bila kauorang jalan-jalan tiba-tiba terlanggar pokok ehh, dilanggar kereta, kemudian cacat kekal. Dapatlah RM100K, kalau meninggal dunia, pewaris boleh dapat RM 100K. 
  Mana lagi RM 50, okay. RM 30 ringgit untuk topup kauorang. Lagi RM 20 untuk management ataupun pengurusan. Hah.

Bagaimana  ia bermula ?
- Dapat simkad Tone Excel dengan harga RM 80
- Topup RM 30 disertakan sekali
- Bila mereka join kauorang, kauorang akan dibayar!
- Bila mereka topup, kauorang akan dibayar!
- Bila mereka rujuk orang lain, kauorang juga akan dibayar!

So, maxis,umobile dan sebagainya ada tak buat macam ni?  Tak ada wei. Saya guna maxis dari sekolah rendah sampai sekarang, tak ada kelebihan pun. Sedih aje rasa.

Sayang sangat dengan nombor lama? Usah risau, nombor lama kauorang tu boleh kekalkan :) Kita dah cuba. Berjaya. Tapi cari orang tu, masih dalam proses. :) Hari ini saja, my mom sudah promote tone excel dekat kawan-kawan dia. Mudah-mudahan rezeki saya bertambah. 

  For your information, saya masih lagi pelajar sekolah. Saya belum bekerja. Saya join ni pun, sebab kawan ayah promote, sememangnya menarik dan yang paling menarik lagi, anak kawan ayah saya dapat income RM 300 untuk sebulan. Dia masih lagi belajar. Dia rajin sangat ajak kawan-kawan dia sertai bisnes ni. Makin ramai, makin bertambah income dia. Cemburu buta saya di situ. Ceh, tak adalah cemburu sangat pun.

   So apa kauorang tunggu lagi? Jomlah join sekali. Kauorang boleh dapat income tau. Comment atau shout box saya jika berminat.

    Untuk info lebih lanjut tentang tone excel :


Klik link tu. Jangan tak click. Babab kang :) Join jangan tak join :)
  

No comments: