Chat here,darling.

Tuesday, February 10, 2015

Giveaway Shawl by Izzara Exclusive!


Dengan bangganya, saya kembali 'aktif' untuk join giveaway/segmen yang dianjurkan oleh para blogger. Yang mana invite saya or tag saya, Insya Allah, jika tidak sibuk saya akan join :) Disebabkan saya sedang bosan giler pada malam ini, jadi saya mengambil keputusan untuk join GA yang dianjurkan oleh si blogger ini. 

Katanya, shawl-shawl dia cantik. Tak percaya? Tengoklah banner itu, bukan main cantik dan anggun kepada si pemakai itu. Adakah anda peminat 'setia' shawl? Sekarang bermacam-macam fesyen shawl yang sedang hangat di pasaran. Termasuk juga dengan shawl pada gambar itu. 

Katanya lagi, dia hanya memilih seorang saja pemenang :( Jika ada rezeki, adalah dan juga, dia akan memilih lima blogger bertuah untuk beli shawl ini dan diberi diskaun sebanyak RM 10 jika membeli tudung izzara exclusive. So, of course lah you all terlepas daripada kos penghantaran. *dah macam topik ekonomi dah. uhuk uhuk. Result tak lama lagi. Uhuk uhuk.*

Hadiah dia sangat menarik dan membuatkan saya sendiri tertarik untuk join :)
Tamat pada 19 februari dan pemenang akan diumumkan pada 28 februari. Apa tunggu lagi? Jemputlah join,babe!
Si cantik dan si comel yang kena tag:

4 comments:

Hidayah Suhailee said...

good luck.. :)

nayfatimahrasyid said...

good luck dikk ;)

Unknown said...

good luck dear :D jemput join ya
http://mellyareenza.blogspot.com/2015/02/february-giveaway-by-mellya-and-friends.html

nayfatimahrasyid said...

anda telah ditag ;)