Chat here,darling.

Friday, April 17, 2015

Temuduga seni lukis dan seni reka? Cuak!





Berita baik untuk aku, aku berjaya untuk temu duga seni lukis dan seni reka.Er, terbalik ke? Dekat Uitm Shah Alam. Okay, gembira jugalah masa cek. Mula-mula cek, tak ada pun nama, bila dapat mesej terus cek. Tak tahulah nak rasa gembira ke atau sedih. Langsung tak prepare apa lagi. Tangan dah jadi keras. Tak tahulah besok lembut ke tak T_T Gembira sebab dapat. Sedih dan stress sebab lukisan asyik buruk gilerFrom account stream turn to Art and Design? Oh my God, basic pun ada tu sikit-sikitlah masa form 1-3. Mati-mati ingatkan tak dapat.Menangis tak berlagu aku.

Macam-macam soalan dah bermain dalam otak aku. 
1. Apa soalan dia?
2. Senang tak?
3. Lukis gambar apa nanti?
4. Macamana nak shading?
5. Boleh tak pasang lagu?
6. Speak in English or Malay?
7. Macamana soalan temuduga nanti?
8.  Nak baca apa?
9. Aku tak ambil seni dulu. Macamana nak bagi diaorang portfolio?
10. Kenapa tak bagitahu awal-awal? 
11. Kenapa masa semak tak ada apa-apa pun T_T Memang saya punya last minit ke macamana? 

Yeah, terima ajelah. Main bantai ajelah jawapan aku nanti. Stop  tengok anime untuk sehari ini. Ahhh~ Stress jadinya ni. Wish me luck T_T Yang mana pernah interview pasal seni ni, onegaishimasu~! Bagilah tahu saya :( Yang mana sama course dengan saya dan sama.... tarikh pada esok hari, jemputlah comment. At least, kuranglah rasa gementar ni. Bagilah tips. Ja, mata ne. 

5 comments:

budakvanilla said...

oiii. hahaha.
untung la awak. BV dulu nak jugak masuk bidang nie. tapi takdapat lak. T^T

rasanya masa temuduga nanti dorang akan suruh awak lukis2. cerrr google, banyak situ. :D

all the best tau. :)

Dalila Samsudin said...

Omggggggg congratulation dik ! Alhamdullilah :D . Kuatkan diri untuk interview. Kita dulu tak pi interview :( so taktau apa jadi. but kawan akak semua cerita interview ni yg penting kena yakin and tunjukkan awak btul2 minat bdang tu je. Mesti dapat punya lah. banyakkan berlatih lukis yaa sbg persediaan. peh panjangnya komen ni hahahah goodluck

Isma Ismail said...

Fighting!!!! :):):)

miss kepeng said...

tahniah sayangg!!! jangan stress2 tau. study je pasal kursus tu, jangan nerbes2 sangat, jangan tarlalu confiden. relax je time interview tu k? good luck syg

RIKA NADIA said...

Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua